HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

egen blogg = aja

Hehe jag är tillbaka, orkade inte ha egen blogg, det är ju inte kul att ha plats att skriva på om man inte kan ta den från någon hehe, plats = aja.
Jag tänkte iaf starta en ny grej här på bloggen där jag intervjuar folk hehe, hoppas de förstår mina frågor jag = bra ordförådd :) Hehe första personen jag intervjuade var mig själv hehe :P

jag: Så det ryktas om att du ska börja på KTH efter gymnasiet är dett sant eller bara en brutal lögn?
jag (svar): Hehe, jag vet inte riktigt om jag ska börja där, inte för att jag inte kommer in där *stolt* men för att jag kanske ska satsa på någon lite mer global skola hehe, skolor = aja.

jag: Som vi alla vet så har du en musikkarriär att tänka på också, hur går det egentligen med djullman?
jag(svar): Jo har faktiskt ett par nya låtar på g hehe. Jag funderar på att byta stil lite också, bli lite mer bad-ass. bad-ass=aja.

jag: Det går ett rykte på stan om att du ska plastikoperera dig, är detta sant och i sånna fall hur ska du operera dig?
jag(svar): hehe, jag vill helst inte kommentera detta men jag kan säga att det kommer bli stora förändringar i mitt utseende hehe, förändringar = aja.

jag: tack för alla svar, du hade bra ordförråd och jag hoppas kunna intervjua dig snart igen *stolt* hehe.                  jag(svar): hehe np /ullman

Kommentarer

hehe skön intervju..
intervju = aja

2007-12-07 @ 12:28:59

jag är verkligen in mood

2007-12-07 @ 12:29:24
Mercedes Mercedes

ballt :) go for it!

2007-12-07 @ 12:32:26

Låter fan riktigt lurigt m8

2007-12-07 @ 13:32:37

Jag kan allt, han ska "go for it".

2007-12-07 @ 13:33:13

Ja, jag såg den, ja, jag såg intervjun, ja.

2007-12-07 @ 13:33:23

mic @ halo 3? Där kan amn intervjua mkt bättre.

2007-12-07 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar