HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Gästinlägg av smartguy på naturlinjen.

Hehehe, ojojoj, hoppsan!

Nämen skämt åsido, klart katten ska ha lite kul. Låt han leka, skriva, prata, låt han göra whatever han fucking vill.

Jag har en dröm att alla katter ska kunna ta in fåglar i huset utan att husse whinear.
Jag har en dröm att alla katter ska kunna ha svart troppiluva utan att bli mobbade för att ha dålig luvsmak.
Jag har en dröm today-ella-ella-ella-eh-eh-eh, ser ni bara för att jag går natur så betyder det inte att jag inte är down with the kidz.

Över och ut
/Smart Guy




Kommentarer

Awhuhuauau Natur det är ju träd och sånt haahahuhuauauhahaooooo

2007-12-02 @ 21:47:11

Awhuhuauau Natur det är ju träd och sånt haahahuhuauauhahaooooo

2007-12-02 @ 21:47:58

Tur att jag slipper jensen aja

2007-12-04 @ 15:58:17

Jag är varken så smart som smart-guy eller sportig som Sport-guy, jag hatar mig själv

2007-12-04 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar