HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

ISPER!!

ISPER!
Vart är mitt monument? Du har ju tid att skirva på bloggen hela dagen men inte har du nån tid att bygga monument inte!
Nej, jag är inte arg, bara besviken Isper. Sjukt jävla besviken ska du veta.
Jag var faktist din coach i ett helt år (och jag är fortfarande semi-coach) och du kan inte ens ängna några timmar åt att bygga ett monument som är bättre än mp1a:ornas.
Hoppas du är glad, för jag är det verkligen inte.
Vi får ta och prata om det här på måndag, Isper.

//Lars

Kommentarer

Isper gjorde mej besviken också---

2007-12-01 @ 16:22:14

AKTA ER, HAN ÄR MENTALT INSTABIL OCH... hora.. orkar inte

2007-12-01 @ 16:23:23

Tjennaa
Om man antar att någon är mentalt instabil, då kommer man antagligen uppfatta den personen som just: mentalt instabil. Ett litet tips till Office's doktor då är alltså att ändra inställning. Se Office som mentalt stabil så kommer han kanske bli det. Tack för mig. Det var allt jag hade att säga den här gången.

2007-12-01 @ 16:32:57

hehe, lung i stormen lars, han är ju bara mäniska..

2007-12-01 @ 16:36:31

Män-nis-ka? V-ad är d-et?

2007-12-01 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar