HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Kattpot, så what?!

Ja, vafan, viva las vegas..! Tro inte att jag är brat för det; för katt är jag.
Tog mig iaf till Vegas förra helgen med Tess, och tror inte att jag är redneck för det; för katt är jag.
Fast snarare gambler-cat. Jag la ut 2,6$ (ca 20:- för er som inte vet) och visst, jag är en katt, men jag gick ju i vinst.
Fick en riktigt Kattpot (tre stycken Troppisar i rad)! Så nu är jag överklass åter igen. Köpte en ny bil, ringde Blondin Bella och visst, nu kanske man är mer brutal än Ullman? Inget man ska vara ostolt över direkt va? Ioförsig inget stoltskott för det; för katt är jag.

image245

Ja, här ser ni, klart som korvspad, en triumf.

//Dream of vegas, richbitch-Troppi

Kommentarer

I ask myself what my name is.

The answer is: Poker, Everest Poker.

2007-12-14 @ 16:18:21

Haha, kattpot finns inte på riktigt va? Jag känner ju igen namnet lite haha :D

2007-12-14 @ 20:02:32

Men hallå haha! Jag såg en annan sak nu, det är ju inte Vegas det där! Man ser ju att det står NY i bakgrunder haha!
Du borde göra om den :P

2007-12-15 @ 19:08:03
Troppi Troppi

Vet du hur ledsen jag blir när du säger så Amanda?
mummel mummel vegas mummel newfuckingmummelyork!

2007-12-16 @ 02:15:43

Va? Varför mummlar du? jag ger ju bara lite konstruktiv kritik haha :D

2007-12-16 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar