HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Ohoj! //Pelikan

Ohoj!

Nu är jag tilbaka. Efter att apan kurt slutade och mina ideér på uppfinningar tog slut gick jag in i en djup depression och flydde till nepal. Förlåt för att jag bara stack sådär...
Men för några dagar sedan halkade jag i en pöl och plaskade runt i den ett tag, och det var inte för än några timmar senare som jag insåg att det inte var vanligt vatten jag hade sprattlat runt i, det var olja!
Jag köpte marken och tjänade lite på att sälja oljan, och med pengarna köpte jag en liten nudelfabrik, som jag senare gav bort till Troppi på grund av doc hocs lite för brutala åsikter om runda nudlar.. (misogyna medeltidsnomader, ni vet)
aja, inga självmordstankar längre, men jag skulle bli glad om någon kunde hjälpa mej att komma hem igen.. inte så roligt här i nepal..

//Pelikan Inventor

Kommentarer

ORKA HOR NEPAL

2007-12-27 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar