HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

PelikanInventor inlägg#3

Jo, det var så här det hände: Jag vaknade med en ide som fyllde varenda hål i kroppen, hehe oroa er inte, jag fick ut den innan jag kvävdes. Jag hängde ideén på tork och därefter läste jag den och fick denna snilleblixt:
Hur ofta har du behövt en panikknapp på spisen? Jag skulle behöva den nästan varje gång jag lagar mat, men jag har fortfarande inte hittat en endaste spis som inkorporerar denna knapp med smidighet. Den måste vara stor och röd och viktigast av allt, märkt med "PANIC" i stora röda bokstäver. Det spelar ingen roll vad jag lagar, det leder jämt till att en panikknapp måste tryckas ner, och hitils har den enda panikknapp i huset funnits på mitt kylskåp, och enligt experter så är det ungefär 2 meter för långt bort från spisen,

image116

Just nu har jag endast en prototyp, men hitils är jag nöjd med den.
Om ni har förslag på spisen, eller är intreserade av att köpa en prototyp, ring mej på 0735305823. Jag kan tänka mej sälja den för 995:- om ni kommer med förslag på förbättringar, annars kan ni få den för 3000:-

Kommentarer

lagom bra idé

2007-12-01 @ 14:39:33

Hej!
Jag har ingen telefon just nu, men jag skulle vara intresserad av att skriva en liten artikel om den där spisen. Det är inte ofta man får läsa om en sådan revolutionerande uppfinning.
Jag skickar ett mail så kan du väl svara så snart som möjligt, jag skulle verkligen uppskatta det.

Mvh,
Jens

2007-12-01 @ 14:39:37
KimJ KimJ

Fin blogg! Kram KimJ

2007-12-01 @ 14:59:41

Brutalt, skulle vara bra när jag infiltrerar..

2007-12-01 @ 16:21:09

Asååå huwhwuawhuhuwahuaahuaahahuahauahauahua jag liksom ringde och nån bara svarade liksom hallå o jag bah liksom hallåååå tillbaka å han ba liksom la på? jag bara va? vadå? huahauhahuauha alltså jag fattar inte HUAHAUAHAUHAUHAUAHUAHUAHUAHAUHAUHAHAU

2007-12-01 @ 16:30:10

Pelly, vill du se panic ska du häsla på här i Uganda, panic som fan

2007-12-01 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar