HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Så jävla påträngande fetto

Fan han bara drar in i mitt brutala hus, stor som en björn. Tror han ska få spela mina spel tillsammans med mig. Jag spottar på honom, mitt i pannan! Han säger attt han bara vill vara kompis, men jag vet fan att Tuuka e sånt som betyder elaka saker, jävla översittare. Sen sparkar ja honom i magen å drar han i flinten. Han gråter som en bloody björn, men tror ni ja fuckingBrbloodyyr mig eller? Nej! Jag e ingen jävla kenis! Jävla mazuurka kan fan dra hem till finfackingland å träffa puska igen. Han tror ja säga förlåt för ja sa "hejdå" på WoW. Fuck him!



// isper...

Kommentarer

Jag och A

2007-12-03 @ 18:21:33

...bråkar aldrig som ni gör...

2007-12-03 @ 18:22:12

Fan skulle komma med en badass comment men nu börjar chapelles show och sen jay leno, sry hinner inte skriva.

-Joan/flint

2007-12-03 @ 18:25:13

Back! Ska skriva skitlångt inglägg, tycker verkligen du gjorde rätt Isper..Fan nu börjar letterman, brb

2007-12-03 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar