HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Soliga hälsningar från ett stimmigt Azerbajdzjan //Pippin

Hello halli! Har spenderat de senaste veckorna här i Azerbajdzjan, mycket vackert land! Jag brukar egentligen inte blogga, blogga = aja, men jag tänkte ta mig tid nu när jag ändå är här. Steg nyss upp och tänkte äta 2 liter grädde, men det hade kanske inte varit så nyttigt. Fick bli ett fat motorolja, istället.

Fast ni vill kanske inte lyssna på vad jag åt till frukost, sånt står ju redan på alla bloggar i världen.. Så jag kan ju berätta hur jag kom till Azerbajdzjan istället, då! Det hela började då Carola blev föreståndare för Netto nere i Hobsala, jag och Gandalf tog oss dit samma dag, för å shoppa lite... Jag hittade inte mycket, köpte potatis, smör, en elgitarr och en upphottad spade. Direkt när jag kom hem började jag gräva, först grävde jag i sängen och sen i spisen. När jag grävt hela huset började jag gräva i trädgården och var snart ungefär halvvägs igenom jorden.

Jag träffade på ett par stora, svettiga, kanske gruvarbetare som jag spelade guitar hero med tills solen gick ner. Sen fortsatte jag gräva.

Jag var fortfarande grävsugen när jag grävde mig upp i Nordkorea så jag grävde ett tågspår till Azerbajdzjan, där jag än idag befinner mig. Mycket mysig resa, men jag saknar A och hans toast!

Jag bifogar lite bilder, this is no place for a hobbit!




  1. På väg till Netto
  2. Min häftiga spade
  3. Mitt hus
  4. Stora, svettiga, helt brutala, va?


Gruvarbetarna hade inte sett en så fin spade förut
De ville aldrig erkänna det, men jag tror de var lite avundsjuka (speciellt Gösta i rött)

image188



//Over and out yours Fool of a Took


Kommentarer

Vi är stora, svettiga helt brutalva va?

2007-12-05 @ 23:25:19

Golddigger? okej? jaha =D

2007-12-05 @ 23:31:04

har de internet där?

2007-12-05 @ 23:31:20
Kenza Kenza

Jag och a brukar leka gruvarbetare ibland..

brb, toast
KRAMISAR!

2007-12-05 @ 23:34:10

Jag vill ha mina gruvarbetare stora, svettiga och helt brutala, tappetitaptap

2007-12-05 @ 23:34:31

brb, chapelles show

2007-12-05 @ 23:36:29

gruvarbetare är sexiga, du med, pip.

you know you love me.
XOXO
Gossip Girl

2007-12-05 @ 23:38:48

haha spaden var ju riktigt funky fresh

2007-12-06 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar