HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

ALis korrespondens - Hur fan kan du glömma Isper?

Aa, ni alla vet nog vad jag menar... Isper/Isberj/Isber/Issman/Skallman/Ispär/Isperiantyrann/Johan/Robin har glömt igen. Hur fan kan du glömma?! åhåhåhå... Aja, ville bara förevisa att Isper även glömmer väldigt viktiga saker och inte bara bortglömda streck på teckingar och galjmonument etc. Han har nämligen glömt att sända brevet vi skrev till Ali....... =,( Isper, snacka för dig själv va, det här var en ren besvikelse.

Här kommer brevet/dikten till Ali:

"Bäste ALi Alibäck.

Var är din fucking kepsen vi snackar om?!
Behovet är ofantligt och vår heder står på spel.
Skänk oss er sk8spridande gåva.
Gör Troppi lycklig, så lycklig.
Förvänta dig ett uppmanande utegångförbud
angående vårat byte ej sammanträder före
Onsdag den 3:e Oktober, vecka 40, år 2007,
klockan 13:42. Du är laga skyldig, pojkvask.
Ge oss...
Don't be l8 sk8 m8.

Mvh
Sk8oraklet från Roma"

Även 1 kr medföljes

// Missnöjd lejonman

Kommentarer

Japp... jag håller med till 110%.
Laglig tillgodohavande, så skulle staten säga.

2007-10-02 @ 17:09:32

håller med lejon här till drinkeltio %. men jag hinner inte skriva mer, måste skynda mig ner och öppna nu så jag inte blir försenad igen

2007-10-02 @ 18:21:49

hehe, k
om man kommer försent till min skola måste man göra grymt svåra labraporter hemma, hehe. Kan förklara en annan gång, pallar inte nu. Tja

2007-10-02 @ 18:56:22

fatta (!) hur mycket labraporter alla I VÅR KLASS SKULLE FÅ GÖRA, JUUUUAAAWHOAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!
Herregud!

2007-10-02 @ 20:00:30

LEJON! LEJON!

2007-10-02 @ 20:00:33

Detta kan möjligtvis leda till korruption.

2007-10-02 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar