HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

fade to tempelkatt

Okej väldigt bra blogg, ja...ja...

Men grabbar seriöst ni borde ha frågat mig, vad har jag gjort er? Vill ju också vara med, såklart...

Apan kurt har iaf lagt upp pw på youtube så det var lätt att hitta, kommer börja blogga regelbundet nu tror jag...

Aja, vad har jag gjort idag då? Vaknade 13:37 och åt bacon såklart, hängde lite i alternativa sexualiteter-forumet och drog en snabbis på RTB , mest för att jag inte hade något annat att göra. Sen kom Carl Gustav och vi spelade nothing else matters ett tag, damn! Vad han var taggad på solot! Lite senare drog vi till falafelkungen, CG XVI drog ett lamt skämt om att han var kung över kebab och bad mig kalla honom kebabkungen fast det gick inte hem och ingen skrattade.

Aja, ett par kebaber senare drog han på spritfest medan jag kilade hem och renewade mitt WoW-acc. Har inte spelat på ett tag faktiskt, det var kul men PLZ? L2P!! hahah gankade sönder någon "azdaarf " (ass dwarf som jag kallar honom!) aja det var väl kul ändå...

Ska nog lira lite på min gitarr nu, kan ju som sagt spela en del sköna låtar ^^. Ska börja med enter sandman, sen blir det nog st. anger och master of puppets. Jag spelar bara låtar som jag har skrivit, de är mest bad-ass! Man börjar nästan andas eld för att de är så jävla hårda! Fyfan vad sköna de är...

Här har ni en bild på mig och CG XIV när vi rockar loss som mest!



Ha det bra Troppi! Jag kommer och hälsar på när du blivit tempelkatt så kanske vi kan spela en trudilutt! Jag är väldigt sugen på No Leaf Clover eller Harvester of Sorrow, men du får bestämma!


//over N out James fucking Hetfield

Kommentarer

Oh Romeo komma Romeo punkt Wherefore art thou Romeo frågetecken

2007-10-08 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar