HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Objective Freddie ledsen elimination complete

Varför får ja inte gå ut med axl (mer rebelliskt så) å ciffe (som i cliffhanger) men till och med min grannes lillebror(brorsa) får? Jag fick nog igår när mamma inte lät mig ta 3 skedar oboy... Blev asarg och vägrade att ge henne mina smutsiga kallsonger (grät inte bara så ni vet)... Nu till sak, jag vill inte längre bli kallad Freddie/Freddy ledsen... Ni tror säkert att jag vill bli kallad för Freddie arg, men det är mer elakt än så...

Freddie ledsen is no more... Nya Freddie heter...

FRED-DIE eller FREDDEAD, om ni så vill...

Visa helst inte för min mamma. Inte för att ja blir ledsen lr rädd lr så, men sånna namn är inget för tjejer, de vet vi ju badboys.

Aja, ska gå å handla på 711 SJÄLV(!) nu.

// Mr no more crying, only anger

Kommentarer

ååååååååååååååååh jag kan inte skriva cv =( har ingen bild på mitt ansikte

2007-10-16 @ 19:15:00

jag är äntligen inte ledset mer!

2007-10-18 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar