HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Sk8 in the united st8s //andreas hp

Tjena, eller yo facka-cracka, som man säger här i jänkareland *cool*.
Jag drog till hollywood i onsdags, ska starta som gladiator *grin**cool* har fått lära mig lite gymmtips (fråga ifall ni vill ha) och så köpte jag supercool solglajjz.
Träffade transformers igår, de flesta superhjältar bor i hollywood (som jag) *bully grin* skickar med en bild, förresten. *cool*

Blev intervjuad imorse också, passade på att spänna lite på mina muskler, hehe *cool**flex* postar den lite längre ner *rolleyes**cool*

Aja hinner inte skriva mer måste fix the chix så att säga *flex* men jag kommer väl hem om ett tag när hollywood blivit för gammalt för mig *grin*

// from the cia in the usa YEAH
image40 THE optimuz prime (har hans phone numb3r)



Och såklart min interview!
Checka mina sunglassez , de sitter fucking fast i min hår
*grin*



YEEEEAAAAAAAAH!!!
Jag blev så jävla bra alltså, totalt K-O, hoppas det sänds i sverige också
*cool*

Kommentarer

Fy fan vad färska glajjor
inge tvivel om coolheten
duu e GREEEAAAAAAT !

2007-10-22 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar