HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Snubbe från mp2a(håller mig helst anonym pga den korrupta bloggvärlden)

Hallå där.

Tänkte börja med att skriva ett par rader om ett av världens mest korrupta länder, Kenya.

Om man träffar på tre kenyaner som springer jättesnabbt så kommer man antagligen tro att alla kenyaner springer jättesnabbt.
Det är antagligen inte sant. Kenya är ett av de korrupta länderna i världen. Det kan ligga en dold agenda bakom det här men jag är inte säker.

Nu över till sand.
Om man antar att man kommer att se sand i öknen så kommer man antagligen att se sand i öknen. Detta är dock inte en dold agenda utan bara ett uttalande av mig. Men man vet aldrig, världen är korrupt.

Det är iaf tur att jag går i mp2a. Den civiliserade klassen(utan dolda agendor och korruption).

/Snubbe från mp2a.

Kommentarer

Nej nu får ni ta och lugna ner er, ISPER
nu tappar jag snart förståndet HUR FAN KUNDE DU GLÖMMA? :,(

2007-10-02 @ 20:16:20

Kenyaner är inte korrupta, alla är lika värda! DOM ÄR HELT NATURLIGA!! Och sand är ett helt naturligt material som består mestadels av kiseldioxid och silikater.
p.s. Av sand kan man skapa sandslott ;)

2007-10-02 @ 20:16:55

Sand? Å, dessa strilade partiklar utav sten som steriliserat likt medicin besprutar pyramiderna dess ensamhet i öknen. Det pirrar i kroppen av nostalgi!
Something is rotten in the sk8-st8 of Denmark, det citatet alltså! Minns du det troppi eller? Hur går det med boken? Du borde verkligen börja läsa nu!

2007-10-02 @ 20:37:12

Hehe, läst i biologi boken? Jag går biologi B och det är den svåraste kursen i hela gymnasiet. Vi kan ta en utmaning någon gång hehe, du skulle bli så sönderknullad.

2007-10-02 @ 21:56:24

Robotar är bättre ledare för de kan inte bli korrupterade, varför kämpar ni människor emot?

2007-10-03 @ 08:31:09

hej ag heter robban och jag gillar...????....Rock?

2007-10-03 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar