HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Cats from another planet!

MR. ANDerSON! We meet again, mr Potter, alla.

jagade lite idag fyfan fool of a took alltså sköt en get dock (svart) men så var det fucking inte säsong också, fick betala 20k böter men vafan who is the greater fool, the fool, or the fool who follows him? helvete sen var det alko test när jag tänkte köra ( rymdskepp såklart, gjorde kesselloppet på 12 parsec) aja fyfan....

Men hur ska man kunna bestämma sig? En Kamel här, en kamel där. Världen är inte tillräckligt stor för visa atomer och individer. Gemene man framkallade synomer som ännu plågar världen, Skulle detta vara en början av en ny begynnelse som inte värnar moder jord? Var redo Mr. Potter

#FFFFF -> /// GANDALF THE GR8 SK8-M8

Kommentarer

FIRST!
Jag tycker det är diskriminering, faktiskt.

2007-09-29 @ 00:35:24

LOOOP, LOOOP, LOOOP, JAG VILL INTE SE DIN KAMELTÅ.

2007-09-29 @ 00:36:36

Robin, you are dead to me :(

2007-09-29 @ 14:06:18
Roliga Skyltar Roliga Skyltar

COOLT! Omjag går fram till en katt och säger så, så vill jag att den ska följa efter. HAHAHA!!! kolla på mina skyltar!

2007-09-30 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar