HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

"I'LL SEND YOU BACK TO THE DEPTH OF HADES!"

Jävla bra citat asså. Det här blir i allafall ett jävligt BLOODY inlägg så för er pojkvaskar som inte pallar trycket; PYS!

Idag klådde ja ner en kurre från nå jävla gäng, hah jävla horfitta, slog fan ut 3 fittt'nder på'an. Horungar asså, han åkte ju på rejält me stryk. Aja, nog om det BLOODYblodFUCKINGeldbadet. Sen sprang ja hem för å se om någon ville ha stryk. Ja har fan grym kondition, gick lumpen vid 10 års ålder, precis som en eldig brutal spartan var jag, nu då, ja mer som en titan av lava och blodig storm. Sen drog jag in på ep(HAHA nästan som "epilepsi")fuckingsyches vent server. Jävla horgrabb asså, klen röst dessutom, men det e väl okej... Fuck... Sjuk hellroligt å skrämma ungarna med min fire-volcano-rocket-burning to the death hell with blood röststyrka i venten.. haha jävla ynkryggar!

Äh, fan dags å fixa lite heta brudar, kanske döda någon feg fitta på vägen...

BLOOD, FIRE, ASSASSINATION AND DOMINATION OF RED - That's teh spirit...

// Cribbusted

Kommentarer

tjena burre jag såg en så jävla fräsch gitarr lite rocky eller?
http://members.aye.net/~kenlaw1/graphics/wflamef.jpg

2007-09-26 @ 23:38:12

mummelmummel mummel VA? mummelmummel MEN JAG SA JU BRB

2007-09-27 @ 20:19:37

negerhora, ventnoob

2007-09-28 @ 15:31:15

Jag tycker det är diskriminering, faktiskt.

2007-09-29 @ 00:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar