HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Robins ändring - En ren hustyrann

Du som var så duktig Robin... Och så gör du bara såhär, jag som hade förväntat mig en kedja med galjar full av kärlek och glädjespridande erotik efter att jag varit pappaledig, men så upptäcker jag dig på nattkameran... Jag ser bara hur du slår sönder den... Jag hade väldigt höga förväntingar på dig, du var så unik med dina karaktäristiska egendomar. Mvg på topp nivå, men nej... Nu sviker du mig bara sådär...

Orkar knappt skriva mer, men eftersom jag har Mp1a som peppar mig till varje ord så kan jag fortsätta.

Och att du inte ens erbjöd dig att hålla mina sladdar Robin, det är katastrof... Till och med Andreas HP tog dem med glädje, men du, du bara stog där och smutskastade mig med dina brutala åsikter som om jag vore en slav från den tyranniska tiden... Jag sa till Smartguy den dagen att jag var tvungen att gå hem och han accepterade det verkligen medan du bara gick vidare med ditt nakna Det...

Du har sattit mig i chocktillstånd och jag får ständigt kramp i fingra... AAAAA!!!.... Aj, vad ont det gör Robin...
Allt är ditt fel. Sluta brutala så mycket... Jag säger det bara, sluta brutala så mycket...
Gör oss inget, låt mig bara vara och speciellt min nya klass! Inte dig... Aldrig mer..

Fortsättning följer...

ahhh...... (kramp)

// lars, gamla tiders coach

Kommentarer

Fyfan Robin W, du borde verkligen lära dig lite journalistik och be om ursäkt...

2007-09-30 @ 18:13:06

Det kan finnas en dold agenda bakom det här som inte kan lösas genom att läsa.

2007-09-30 @ 18:13:36
Roliga Skyltar Roliga Skyltar

HAHAHAHA!!! Roligt, påminner mej om en skylt jag såg.
^@snubbe från mp2a: Den där dolda agendan finns nog på en av mina skyltar ;)

2007-09-30 @ 19:17:19

DET VA JORDAN!!!!

2007-09-30 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar