HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Tänkte visa en grej

hej jag tänker lägga upp min whinelist så ni vet vad jag inte gillar
//alexander (tempelkatten - soon 2 be)

Att möta Axe
Att spela Doom
Att möta Viper
Att möta Gondar
När Calle är Mirana
Att bli N'aix (isper brukar byta - prisa gud)
Turkar
Judar
Negrer
När jag blir kallad nazist
20 spänn för mat (jag blir ruinerad)
För lite pengar på kortet
Idrott
Matte
Jensen
PM
Fabbe
Orange lärare
Att man inte säger dass längre
AFK
När det inte är halvdagar
När jag måste vänta för att har engelska istället för matte
Varför äter ingen på falafelkungen?!
Inga bra spel till wii
BBB (jag var kär i henne men är inte det längre)
överskattade kommentarer (ni vet vilka ni är)
gizmo blev ormmat (känsligt ämne)
Att calle orkar
epsyche mordhotar mig
Kulturhuset
trackback (jävlar)
Kan du sälja idag eller?
Varför får jag inte ett jobb
xbox (DYRT)
xbox eller dator - confusing moments (grubblar ofta på det)
Jag säger visst brb
Jag vill göra nya obliviongubbar (jävla calle epsyche jordan grott mongo)
epsyche (farligt namn)
adrian (inte så farligt namn men fortfarande farlig)
vasaboys finns inte i skåne(malmö)
Min polare vann massa pengar på online poker och inte jag
Det var bättre förr(50's)
får egentligen inte joina kanal 6 i venten (blod kanalen även kallad)
hunden ligger i min säng
hunden gnäller
mitt ben somnar
är inte bra på fotboll
sowhat?

Kommentarer
Roliga Skyltar Roliga Skyltar

HAHAHA! vadå, ska jag göra en skylt av din whinelist eller? DET BLIR INGEN LITEN SKYLT DET! Skön lista?. ditt ben somnar? Herregud!

2007-09-30 @ 23:21:34

dU gLöMdE aTTzz SzkriVa m0To X (AtTz jAg var BrA pÅ deT)

2007-10-01 @ 16:43:35

får inte äta kebab på hela veckan ;,(

2007-10-01 @ 16:45:07

ÄlLer sÅ hAr nI mÄ aTT nIä kNarKAr åXÅ

2007-10-02 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar