HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Tja

Skriver bara för att cribbusta tvingar mig så jag kommer nog inte skriva här igen om jag inte har något att berätta om eller jag har lärt mig linux eller nåt

idag spelade jag q3 för jag gick inte till skolan (går linux skolan) och jag hängde lite vid datorn senare på dagen. sen surfade jag lite (pratade med gazz också) och kollade på tv mest. wow vad bra, det gick något som hette våra värsta år (tjejen är askorkad hahah) det var rätt kul fast jag gillar simpsons mera (AY CARAMBA!!!!). aja vad har jag gjort mer? gick som sagt inte till skolan. Så är jag 19 också så jag får gå på krogen ifall jag vill men jag kommer inte in på systemet än (20 år där). Har varit snäll mot de flesta, skulle spela dota med några. han som var på mitt lag var jättesnäll så det passade bra. Hörde förresten att de blockar youtube på jensen, det gör de inte på linuxskolan.

/ tja då ska göra några snälla saker nu hoppas folk uppskattar dem
(elaps - jag ljög jag är rätt elak ibland också mest mot jordan om tillfälle ges)

Kommentarer
Karin Karin

jag är det

2007-09-26 @ 17:49:48

Jag tyck int du gjort någe snällt te mej int.
Jag tycker det är diskriminering, faktiskt.

2007-09-29 @ 00:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar