HOME
Arkiv
Kategorier
Länkar
RSS 2.0

Sjuk humor - det gillar verkligen jag

Haha, The Office har sjuk humor. Askul humor, chefen är självgod fast han egentligen suger. Haha, jag är så jävla unik för jag gillar sjuk humor.

//Issman

PS
Homer e kul för han har ingen hjärna

PSS
Skämt mot poliser är askul

PSSS
Kul när mina polare skriker "visa rattarna/pattarna" till brudar på stan


Btw så var jag me i en intervju i Slitz:
-Hur är du som person?
-Jag har riktigt sjuk humor haha, jag är speciell då

Kommentarer

skoj som aldrig förr :)))

2008-01-15 @ 22:15:35

vaaah, issmaaan vad händer? jag e lika ledsen som när calle rita på mig

2008-01-16 @ 08:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se Top Humorbloggar